Om föreningen

Under denna rubrik kan man läsa information som vänder sig till nya medlemmar, man kan läsa om föreningens historia, dess stadgar och se vilka som ingår i styrelsen. Här kan även mäklare hitta nyckel-information. Under fliken »Trivselaktiviteter« beskrivs olika aktiviteter som våra medlemmar driver och deltar i.

En mycket viktig flik är »Regler och policys«. Styrelsen har under många år samlat erfarenheter från vår förening och sammanställt rekommendationer och policys på flera områden. Alla regler och policys finns i Pdf format och går att skriva ut eller skicka vidare via mail. Det kan exempelvis vara klokt att diskutera ombyggnadspolicys med den firma som sköter ombyggnaden i din lägenhet.

Det är bra att bekanta sig med brandskyddsregler. Under reglerna för gymmet finns även beställningsblanket för att aktivera din entré-bricka.