Aktuellt

 

 

Bredband

Vi har fått meddelande om att  Bredband2 förvärvat Stockholms Stadsnät i februari 2024.

Vad innebär förvärvet för oss som är kunder? Vi själva behöver inte göra någonting alls. Tjänster, avtal och villkor gäller precis som tidigare. Även det fysiska nätet som våra tjänster levereras i förblir oförändrat. De tjänster som ingår i vårt avtal med Stockholms Stadsnät löper på precis som vanligt.

Och om vi behöver kontakta kundtjänst eller support? För närvarande gäller samma tider och kontaktuppgifter till kundservice som vanligt.

 

Problem med el-avisering

Vår leverantör av mätdata har lokaliserat felet i sitt system och vi får nu (äntligen) korrekt förbrukningsdata för hushållsel.

Tyvärr så innebär detta att vi ligger efter i faktureringen, för att inte all förbrukning ska hamna på en månads avi har vi bett SBC fördela detta under flera månader tills vi är ikapp dvs. vi kommer fakturera för två månaders förbrukning per avi under en period.
Styrelsen beklagar ev. besvär detta har orsakat.
 
 

Se på anslagstavlan i varje port för senaste information / anslag.